5 תשובות
להגן על מה ששלהם
כי הם מרגישים שזה נותן להם כוח להקטין אחרים
בני אדם בונים היררכיות, היררכיות גבריות הן בדרך כלל אכזריות.

בריונים מחפשים שליטה, להשפיל במטרה לבסס עליונות. הם לאו דווקא חסרי ביטחון, אלא מנסים להיות "זכרי אלפא". הדרך להגיע לשם בסביבה פיזית ולא תרבותית, היא על ידי השתלטות על כולם. השפלה מוסיפה לתדמית שלך ושולחת מסר לכולם.
בטבע הזכרים נלחמים על נקבות אז..
ככל שהזין יותר גדול המוח קטן יוצר