22 תשובות
אני בבידוד בבית, היחידה מכל הבית ספר..
(אצלנו לומדים בכיתה מתחילת שנה, לא בזום.)
ערבית
אני גם ככה בסטיפס מה אכפת לי לול
אני בהפסקה אבל עוד חמש דק יש לי עוד שיעור
KMP
אני במבחן בנביא)':
פיזיקה ונהנים
הפסקה ואז יש לי שעתיים ביטול
ווהו גם אני בהפסקה
אני בהפסקה אבל ישלי נביא עוד חמש דקות
היסטוריה
מבחן במתמטיקה
בהפסקה כבר מלא זמן לא יודע למה
מדעים...):
הפסקה בין שעתיים שפה לשעתיים מתמטיקה :(
ואז יש לי מבחן באנגלית :(
שעתיים ספרות לצערי
אני אמורה להיות בייעוץ עכשיו אבל לא נכנסתי :))
עקרונית מתמטיקה אבל התנתקתי כי כואב לי הראש ואין לי כוח
היסטוריה
להקיא
גם אני בהפסקה :)
בשיעור ספורט, על המיטה, בלי מצלמה.....
או בקיצור בהפסקה
פסיכולוגיהה
שום שיעור ,כי כבר עשיתי בגרות חורף במתמטיקה אז שיעור חופשי
אבל אני לומדת בעיקרון למבחן באזרחות