9 תשובות
זה בסדר קיבלתי 17 בכיתה יב, תתעודדי
לפחות לא נכשלת ?
דבר ראשון אני כאן כדי להזכיר לך שבריאיון עבודה ממש לא יסתכלו על כל הציונים שלך מכל השנים ויגידו אוי היא קיבלה 62 במתמטיקה , אנחנו לא נקבל אותה. לא זה בכלל לא אסון( גם אני פעם הייתי חושבת שזה אוי ואבוי ומה אני עושה עכשיו) . החיים מתקדמים. תמיד יש הזדמנויות לשפר אם זה כל-כך מציק לך. זה רק מבחן אחד. זה רק ציון אחד מתוך 200 . פעם אמרו לי משפט יפה שלפעמים יש מבחנים שלא משקפים את כל הידע שלנו ואני בטוחה שלמדת מספיק למבחן הזה. זה רק מתמטיקה. בסופו של דבר זה לא באמת ישפיע לך על החיים:)
הכול טוב אני קיבלתי 42 אבל תמיד אפשר ללמוד מטעויות ותאמיני לי הכול יהיה בסדר תתעודדי מזה שאת יכולה רק לשפר את זה.
מבחן אחד לא מתאר את מי שאת והיכולות שלך, וגם לא שניים ולא שלושה
אם זה מדהו שחשוב לך, המטרה שלך למבחן הבא זה להוציא יותר מהציון הזה, לא 100 לא 90 לא 80 אלא יותר מ 62 וזה אמור להיות ניצחון מבחינתך
אם זה מדהו שחשוב לך, המטרה שלך למבחן הבא זה להוציא יותר מהציון הזה, לא 100 לא 90 לא 80 אלא יותר מ 62 וזה אמור להיות ניצחון מבחינתך
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
תודה רבה ❤
אנונימית
ביצ
אני הוצאתי 4 במבחן שליש בכיתה ט רק כי כתבתי שם והמורה לא הסכימה לעגל לי ל-5 בכלל תתנחמי בזה
אני הוצאתי 4 במבחן שליש בכיתה ט רק כי כתבתי שם והמורה לא הסכימה לעגל לי ל-5 בכלל תתנחמי בזה
הכל טוב תתעודדי כל התעודה שלי 30-
אני קיבלתי לפני שלוש חודשים 34 אז 62 זה יותר טוב לפחות זה עובר..
אנונימית
באותו הנושא: