6 תשובות
שואל השאלה:
יכן אני מכיר את הזה של האקס בוקס אבל אני מחפש כזה שיצלם אתכל המסך שלי ואת כל החלונות שלי אתה מבין
נראה לי שיש תוכנה שנקראת obs משהו כזה אם אני לא טועה
יש לך obs studio אתה יכול לעשות גם סטרימים משם וגם להקליט מן הסתם
אם את בווינדוס יש לך את הזה של אקסבוקס. את לוחצת על הכפתור של התחל וalt וr
או הכפתור של התחל ואז g זה פותח לך את התפריט
שואל השאלה:
מחשב
בטלפון או במחשב?