6 תשובות
שכנה שלי יצאה בטח הרבה יוצאים עכשיו
כן למה לא :)
אם את עם טלפון אז נראה לי בסדר אבל עדיף עם חברה
כן
ברורוורורור
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: