4 תשובות
מספיק וחמוד
זה בסדר גמור והוא ממש חמוד.
יש בחורים שבגלל שזה רק תחילת קשר לא קונים כלום כי הם עדיין לא מרגישים מחוייבים..
יש בחורים שבגלל שזה רק תחילת קשר לא קונים כלום כי הם עדיין לא מרגישים מחוייבים..
מספיק, חמוד, רומנטי
אני חושבת שזה מאוד חמוד אולי קצת פנסי מידי אבל זה כבר אינדיבידואלי לגבי כל אחת ואיך שהיא מרגישה... יש כאלו שבאמת לא עושים כלום אז נחמד שהוא עשה
באותו הנושא: