8 תשובות
אף כיתה
החיים שלי בבית ספר ובכללי היו טובים מכיתה ג עד ח ומאז שעליתי לתיכון כבר לא (אני ביב עכשיו)
בינתיים לא קרה..
היה בכיתה ב ונגמר
בכיתה ט היה לי ממש אחלה
כיתה י וביסודי היה אחלה
כיתה ז
למרות שליפני זה לא היו לי בכלל חיים להשוות אליהם