8 תשובות
זה מטומטמם בכלל לקרוא לזמרים בשמות חיבה.
לא הבנתי גם מה הם כלבים זה שמות של קורנפלקס
הן רוצות, אם הן רוצות אני לא רואה בעיה. אני אישית לא אוהבת לקרוא לאיידולים בשמות חיבה כאלה אבל אם הן רוצות שיהנו.
זה מראה חיבה (ויש המון!). אבל באמת שזה פשוט חמוד וכיף לנו לעשות את זה. אני מסכימה שהם לא ילדים קטנים אבל כשהם מתנהגים בצורה חמודה, זה ממש מתוק לקרוא להם בשמות חיבה.
אם אתם לא רוצים, פשוט אל תקראו להם ככה.
❤❤❤
זה קרינג' ומביך אחושרמוטה לקרוא למישהו שאתה לא מכיר אישית בשם חיבה אבל שיעשו מה שהם רוצים
קודם כל, אלו לא כולם. כמו שאמרו לפניי, לפעמים הם מתנהגים בצורה חמודה או משהו בסגנון אז אנחנו נקרא להם ככה, אין בזה שום בעיה וזה לא דבר רע, לדעתי.
כשאתה אומר שהכינויים מטומטמים זו דעתך, אבל לדעתי אין שום דבר מטומטם בלהגיד 'קוקי', או 'נאמג'וני' לדוגמא.
ברור שהם בני אדם בוגרים ונכון שלפעמים זה מוזר, אבל אם זה מפריע לך אני מניחה שפשוט תתרגל, כי אין דרך להפסיק את זה.
זה גם לא רק לביטיאס, בכל להקת קייפופ זה קורה, הם מתנהגים חמוד כי זה מה שהמעריצים אוהבים. לפחות זה לא מוזר כמו לקרוא להם אופפה, ויש כאלו :).
^ אימלה איזה הגזמה!! אז אפשר לחשוב קראנו לג'ונגקוק קוקי או לאראם נאמי, וואי מה עד כדי כך מוזר לך?
גם הממברים קוראים אחד לשני ככה...
זה כינוי חיבה. בהרבה להקות לא רק בביטיאס לממברים יש שמות חיבה אחד לשני שלגמרי מקובלים עליהם. חלק מהמעריצים מאמץ את זה, זה לא קרינג', זה לגמרי מקובל על הממברים והם מודעים לזה.
מה שכן קרינג' כמו שמי שמעליי אמרו זה לקרוא להם אופפא או משהו כזה.
אנונימית