אם אני מדווחת על בידוד עצמי למשרד הבריאות גם המשפחה שלי צריכה להכנס לבידוד?
הכוונה היא להורים ולאחים, אצלנו כבר חזרו לבית ספר בתחילת השבוע ויש ילדה בשכבה שהתגלה שהיא חולת קורונה, היא חברה הכי טובה של אחת החברות שלי והן היו כל היום בבית ספר ביחד ואז אני והחברה האחרת נפגשנו אז תכלס מפחיד אותי אבל אני נחשבת גורם שלישי אז לא חייבו אותי או כתבו לי על בידוד