9 תשובות
שואל השאלה:
רציני?
אנונימית
כן
כי היה לך זמן מסויים להגיש אותו ולא הגשת, אז מבחינתה לא עשית את המבחן
שואל השאלה:
אבל נגיד ואמרתי שהייתה לי בעיה להתחבר בתחילת המבחן עדיין יש לה זכות להביא לי 0?
אנונימית
רע מצידה אבל כן
תגידי שהייתה לך בעיה באינטרנט
שואל השאלה:
נופ הנבלה נתנה לי אפס
אנונימית
נכון
אצלנו מי שמגישה באיחור מורידים לה ל80 או 90 שהציון שלה יחל מ80 או 90
אבל לאדעת אם זה ככה אצל כולם