10 תשובות
מוזר בטירוף מה
זה לא בסדר
זה לא בסדר
הזוי ביותר
ממש לא בסדר
כאילו אם זה לא היה הטרדה ממש והיה סתם משהו רגיל כזה אז ממש לא בסדר
כאילו אם זה לא היה הטרדה ממש והיה סתם משהו רגיל כזה אז ממש לא בסדר
לא יפה
מזעזע,אנשים כאלה דוחים אותי
למה להיות אלים למישהו שרק ניסה לדבר איתך ולהכיר אותך?
למה להיות אלים למישהו שרק ניסה לדבר איתך ולהכיר אותך?
חיות בסרט
לול זה תלוי איך הם מתחילים. מישהו שמתחיל עם מישהי במשפט סוטה ודברים לא במקום שלא יצפה לפחות מסטירה.
כן להרים יד זה אף פעם לא בסדר ולא מתאים
אבל היי אנחנו אנשים אם מישהו יתחיל איתי בצורה סוטה ויתקרב טיפה יותר מידי אני בהחלט אתן לו סטירה.
אבל היי אנחנו אנשים אם מישהו יתחיל איתי בצורה סוטה ויתקרב טיפה יותר מידי אני בהחלט אתן לו סטירה.
הזויות
הן קצת חיות בסרט מי הן בכלל שיתנו למישהו כאפה, חשבתי זה רק בסרטים ככה
באותו הנושא: