27 תשובות
i shouldn't take it
i shouldnt have taken that
you shouldn't have took this
התרגום של התגובה הראשונה זה: לא כדאי לי לקחת את זה
התגובה השלישית: לא היית צריך לקחת את זה
i didnt have to take it
אנונימית
אתם לא יודעים אנגלית? אני לא מבינה
אע אופסי התבלבלתי מצטערת
מה שאני כתבתי זה בהווה לא בעבר
מה שאני כתבתי זה בהווה לא בעבר
התגובה של האנונימית: לא הייתי חייב לקחת את זה
באמת שכל מי שעונה פה... עדיף שלא יענה
ככה לימדו אותי מה את רוצה גם ככה הייתי אומרת
אנונימית
זה בכלל לא בזמן הנכון, וזה בכלל לא מה שהיא ביקשה
שואל השאלה:
ביקשתי עם i should ואין לי שום מושג מי מכם צודק
ביקשתי עם i should ואין לי שום מושג מי מכם צודק
אנונימית
דינקלברג אויש דיי להתנשא
ליטרלי התבלבלתי, אני יודעת אנגלית שוטפת, יש לי ממוצע 100 באנגלית ואני בכיתה מואצת.
דיי נו, לא שמתי לב, לא צריך לרדת על אנשים.
ליטרלי התבלבלתי, אני יודעת אנגלית שוטפת, יש לי ממוצע 100 באנגלית ואני בכיתה מואצת.
דיי נו, לא שמתי לב, לא צריך לרדת על אנשים.
היא ירדה עלי
אנונימית
מי מתנשא? אם היית יןדעת אנגלית שוטפת לא היית טועה מלכתחילה
את מתנשאת. היא לא הבינה את השאלה מה את רוצה ממנה יואו
אנונימית
מותר לי להתבלבל, אני בן אדם (:
את לא מכירה אותי, רוצה לקבל צילומי מסך של הציונים שלי? לשאול את המורה שלי?
אני מדברת אנגלית ביום יום שלי, אני מסיימת בגרות באנגלית שנה לפני הזמן, עברתי מבחנים למשלחת לסן דייגו (לא מטעם בית הספר), סבתא שלי הייתה מורה לאנגלית 40 שנים, אני נוסעת לסמאר סקול, אני כותבת ספר באנגלית, להמשיך..?
דיי להוריד ממני, את לא מכירה אותי ולא יכולה להגיד לי מה אני יודעת ומה לא.
לילה טוב
את לא מכירה אותי, רוצה לקבל צילומי מסך של הציונים שלי? לשאול את המורה שלי?
אני מדברת אנגלית ביום יום שלי, אני מסיימת בגרות באנגלית שנה לפני הזמן, עברתי מבחנים למשלחת לסן דייגו (לא מטעם בית הספר), סבתא שלי הייתה מורה לאנגלית 40 שנים, אני נוסעת לסמאר סקול, אני כותבת ספר באנגלית, להמשיך..?
דיי להוריד ממני, את לא מכירה אותי ולא יכולה להגיד לי מה אני יודעת ומה לא.
לילה טוב
לא צריך להטעות אנשים אחרים כי לא קראתם נכון שאלה. עדיף לא לכתוב.
תגידי מה אכפת לי מהציונים שלך? ומהכיתה שלך? גם אני ממוצע 100 אנגלית, זה עוזר? זה תומך בטענה שלי? לא. העובדה היא שטעית ויכולת לבלבל את מי ששאלה את השאלה. לא עשיתי שום דבר מתנשא אלא העמדתי אותך על טעותך. עצם העובדה שאת מנסה להאדיר את עצמך ולהגיד; "אני עושה זה" "הציונים שלי זה זה" "אני מדברת ביום יום" רק מחזקת את העובדה שאת מנסה לכפות על העובדה שטעית. לטעות כולם טועים, אבל פה את מטעה מישהי אחרת בנוסף לטעות שלך. מצטערת אם יצא "שהתנשאתי" אבל זו לא הייתה הכוונה.
יואו אבל היא קראה את השאלה הבינה פשוט לא את הפירוש הנכון, את זאת שעכשיו לא מבינה כלום
וזה אנושי לטעות זה בסדר בגללך אני בטןחה שילדים מפחדים או מתפדחים לענות בכיתה שלך, את מתנהגת לא יפה, ואם אני לא יודעת אנגלית אז תתקני אותי אל תגידי לי את לא יודעת את לא ככה ולא ככה זה מגעיל
זה לא נעים זה כבר ממש מעצבן אחותי שמעי
^^^אל תוכיחי לה כלום את לא חייבת לה כלום אם יש לה בעיות שתלך לחפש תשובות ף
וזה אנושי לטעות זה בסדר בגללך אני בטןחה שילדים מפחדים או מתפדחים לענות בכיתה שלך, את מתנהגת לא יפה, ואם אני לא יודעת אנגלית אז תתקני אותי אל תגידי לי את לא יודעת את לא ככה ולא ככה זה מגעיל
זה לא נעים זה כבר ממש מעצבן אחותי שמעי
^^^אל תוכיחי לה כלום את לא חייבת לה כלום אם יש לה בעיות שתלך לחפש תשובות ף
אנונימית
אני לא מתכוונת להמשיך בוויכוח הזה.
אני לא הטעיתי אותה בכוונה, מן הסתם שאם טעיתי אז לא שמתי לב שטעיתי, הרי אין לי סיבה לטעות ולהטעות בכוונה.
קצת הגיון, בחייאת.
אני לא הטעיתי אותה בכוונה, מן הסתם שאם טעיתי אז לא שמתי לב שטעיתי, הרי אין לי סיבה לטעות ולהטעות בכוונה.
קצת הגיון, בחייאת.
מישהו אמר שהטעת בכוונה? אל תכניסי לי מילים לפה. אמרתי שהטעת. מה לעשות זה קרה
ואנונימית אולי תירגעי? היא לא צריכה עורכת דין
ואנונימית אולי תירגעי? היא לא צריכה עורכת דין
את אמרת
אנונימית
אם בא לי לענות אני אענה^^
אנונימית
שואל השאלה:
ציל ברו
ציל ברו
אנונימית
have taken**