16 תשובות
נוכחות
אניי
שואל השאלה:
אוף :(
אוף :(
למה אוף יקירה שלי?
אני
הוא לא קיים מספיק זמן כדי שנדע עד כמה הוא בסדר
הוא לא קיים מספיק זמן כדי שנדע עד כמה הוא בסדר
שואל השאלה:
כי הולכים אל הלא נודע
כי הולכים אל הלא נודע
^^מה?
בסדר אבל אם כן יקרה לנו משהו ממנו את רוצה להישאר פה חס וחלילה בלי ההורים שלך? בלי ראש ממשלה? עדיף כבר למות עם כולם:)
שואל השאלה:
בסוף לכל אחד קורה משהו
אם זה לטוב או לרע
בסוף לכל אחד קורה משהו
אם זה לטוב או לרע
לכל החוששים אני מבינה את הפחד אבל אני באמת מאמינה בכם ומאמינה שלא הכניסו לנו לגוף חיסון שיכול לפגוע בנו בעתיד הקרוב או הרחוק
אני אחרי שני חיסונים ומעדכנת שאני בסדר גמור
אוהבת 3>
אני אחרי שני חיסונים ומעדכנת שאני בסדר גמור
אוהבת 3>
^^נכון
אין לכם מושג איך אני מפחדת כל המשפחה שלי התחסנה כמעט אני אאבד את כולם
אנונימית
אני
אני עד לפני שבועיים, ברגע שהתעמקתי קצת בנושא והבנתי מה החיסון עושה החשש התפוגג עשיתי כבר את החיסון הראשון ואני לא מתחרט, הוא בטוח מאוד ואין סיבה שיהיו השפעות בריאותיות שליליות עתידיות כתוצאה מהחיסון אבל גם אם יהיו הן בטח יהיו זניחות במיוחד אל מול הקורונה
אני לא רוצה לעשות את החיסון.
אני אתחסן כנראה רק אם יגבילו את הכניסה לרשבי בל"ג בעומר
השנה היה לי מאוד קשה, ממש רציתי להיות שם
אני אתחסן כנראה רק אם יגבילו את הכניסה לרשבי בל"ג בעומר
השנה היה לי מאוד קשה, ממש רציתי להיות שם
זה לא רק זה
אבל בין היתר
אבל בין היתר
באותו הנושא: