10 תשובות
כבר בכיתה ה'..
וואו 14. אני כלכך מצטערת על התקופה הזאת..
שמתי מייקאפ איילנר בצבעים כל מני דברים...
עכשיו רק מסקרה. ובמקרה גרוע ממש אז עיפרון וקונסילר.
לא מתאפרת לבית ספר
אין לי כוח זמן ורצון
כיתה ח
כיתה ט' עדין
התחלתי בכיתה ט, הלכתי עם סומק ולפעמים מסקרה.
כיתה ז כי התחיל להיות לי ביטחון עצמי
13 אני חושבת והתחלתי עם מייקאפ של אסנס(כתום)
שואל השאלה:
^חח תודה שעניתןן
אנונימית