3 תשובות
כי היא באמת הייתה רעילה. הם פגעו אחד בשני כל הזמן ונפרדו וחזרו כמה פעמים למרות שספינה התעללה בו והוא בגד בה. סלינה גם הייתה אלימה מולו לפעמים בציבור, וכל פעם מחדש הוא מבקש ממנה להפסיק. הוא באמת אהב אותה והיא אותו אבל בסופו של דבר הם לא היו טובים אחד לשני
כי הוא התעלל בה נפשית, בגד בה ובסוף נמאס לה.
היא אהבה אותו יותר משהיא אהבה את עצמה אז היא כל הזמן סלחה לו
מחזקת^
הם אהבו אחד את השניה מאוד אבל זה לא הלך להם.
בכל מקרה כל אחד מהם בנקודה אחרת בחיים והם מאושרים