14 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה
בבקשה
אנונימית
כן
כן אבל אני בספק אם אנשים ירצו שמישהי בת 13 תשמור להם על הילד
ולא כדאי לך לפרוש, וכדאי שההורים שלך ידעו שאם את נושרת מבית הספר או מפרה את חוק לימוד חובה מתחת לגיל 15 הם יקנסו/יאסרו
אבל אם זה לבית ספר אחר אז סבבה
ולא כדאי לך לפרוש, וכדאי שההורים שלך ידעו שאם את נושרת מבית הספר או מפרה את חוק לימוד חובה מתחת לגיל 15 הם יקנסו/יאסרו
אבל אם זה לבית ספר אחר אז סבבה
שואל השאלה:
זה לא מבייש אם אגיד לו שאני רוצה לעבוד בבייביסטר?
זה לא מבייש אם אגיד לו שאני רוצה לעבוד בבייביסטר?
אנונימית
שואל השאלה:
אם אחכה עוד שנתיים אז יהיה אפשר לפרוש?
אם אחכה עוד שנתיים אז יהיה אפשר לפרוש?
אנונימית
לא ממש לא אבל לא בטוחה שירצו שתעשי
אולי תעשי כמו בייביסיטר אבל לכלבים שזה כאילו להוציא תכלב לטיול וכאלה זה גם סבבה ויותר קל
אולי תעשי כמו בייביסיטר אבל לכלבים שזה כאילו להוציא תכלב לטיול וכאלה זה גם סבבה ויותר קל
לא בטוחה שיהיה אפשר אבל אם תפרשי כנראה שלא יענישו את ההורים שלך
תקראי בויקיפדיה על חוק לימוד חובה רשום שם פרטים
שואל השאלה:
למה צריך להעניש אותם אם זו החלטה שלי הם לא אשמים
למה צריך להעניש אותם אם זו החלטה שלי הם לא אשמים
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אקרא,תודה רבה!!!!
טוב אקרא,תודה רבה!!!!
אנונימית
בכיף❤
וכי הם אחראים עלייך
אני חושבת שאולי תגדלי קצת עכשיו אני אומרת לך לא בקטע מתנשא למה אני כולה בת 14.5 אבל גם אני חשבתי את זה שנה שעברה וחוויתי והכל אבל פתאום לא יודעת זה עבר לי כזה כשעליתי לתיכון ואם אמרת ביביסיטר אז ביביסיטר זה לא עבודה קבועה שמרוויחים בה הרבה היא עבודה כזו מהצד אז תחשבי על זה עוד קצת מקווה שיהיה לך טוב ןתעשי גם מה שטוב לך
שואל השאלה:
תודה אבל זה מכיתה ה אצלי ככה ואני לא חושבת שזה יעבור מתישהו אבל עדיין תודה
תודה אבל זה מכיתה ה אצלי ככה ואני לא חושבת שזה יעבור מתישהו אבל עדיין תודה
אנונימית
באותו הנושא: