10 תשובות
חרא פשוט חרא
זה פשוט זבל של פאנדום שממש ממש רעיל
שואל השאלה:
כולם שם בני זונות מה כבר רציתי??לקרוא מנגה בלי ספויילרים איףף
אנונימית
עדיף לך לא העונה הראשונה פשוט משעממת לדעתי
תקרא את המנגה עדיפה על האנימה מבחינת דמויות
שואל השאלה:
סדרת אנימה
אנונימית
חח לא מבינה בפאנדום אבל סבבה לא?
שואל השאלה:
הפאנדום הכי רעיל שאי פעם נתקלתי בו
אנונימית
יואו עד כדי כך עשו לך ספויילרים?
חבל שהם הורסים לאנשים
שואל השאלה:
בגללם אני גם לא אראה את הסדרה
אנונימית
מחריד ברמות