תשובה אחת
*פעולת לא נפסיק לשיר 5/3-
-מי מכיר את השיר - משמעים התחלה של שיר והקבוצה שמזהה קודם מקבלת נקודה (15 דק)
ציוד: רמקול

- שירים לפי מילה- אנחנו אמורות מילה וכל קבוצה בתורה צריכה לשיר שיר עם המילה עד שלאחת הקבוצות אין שיר והקבוצה השניה מקבלת נקודה (15 דק')

- תופסת שירים- כמו תופסת טלוויזיה רק תופסת שירים. מישהי אחת תופסת והשאר צריכות לברוח ואם התופסת באה לתפוס היא צריכה לשיר שיר בנושא כלשהו כמו שירי פסטיגלים או שירי סדרות ומי שחוזרת על אותו השיר נפסלת ( 20 דק')
- משחק הזיכרון מוזיקלי אנושי- כולן עומדות במעגל ובחורים מתנדבת, כל חניכה צריכה לקבוע עם מי שעומדת מצדדיה על שני משפטים משיר וכל אחת צריכה לזכור משפט מהשיר, לדוגמא: אחת זוכרת את המשפט "שבת בבוקר " והשניה את המפשט "יום יפה". לאחר שלכל אחת במעגל יש שני שירים מבלבלים את העמידה במעגל וקוראים למתנדבת. הבנות מושיטות את ידיהן קדימה והמתנדבת כל פעם בוחרת יד ולפי היד שנבחרה הילדה צריכה לשיר את השיר שתיאמה מראש
והמתנדבת צריכה לעשות חיבורים של כל השירים ולפי זה להחזיר את הבנות לסדר המקורי.(20 דק')

- זהה את הזמרים בשיר של אליעד נחום- נשמיע לבנות את השיר "מתוק כשמר לי" וכל קבוצה צריכה לכתוב ( אפשר בפתקים בטלפון) כמה שיותר מפורסמים והרכבים בשיר . (10דק')
ציוד: רמקול