8 תשובות
וואי זה ממש מגניב הייתי נכנסת אבל אני לא פעילה או משתמשת בפייסבוק :(
היה לי פעם עמוד אינסטגרם לאריאנה והוא היה באנגלית והיו לי אלפי עוקבים מכל העולם.
זה ממש נחמד לפגוש מעריצים מחו"ל ולהתחבר אליהם.
הייתי מצטרפת אבל אין לי פייסבוק ;)
זה ממש נחמד לפגוש מעריצים מחו"ל ולהתחבר אליהם.
הייתי מצטרפת אבל אין לי פייסבוק ;)
זה ככה עם כל הקבוצות
אמרת את זה כבר..
אנונימית
זה ממש מגניבב
ואוו מטורף זה ממש מגניב
רוב מי שאני מדבר איתם זה טורקים אין בעיה בכלל
אני הייתי שמחה ממש להצטרף אבל אין לי פייסבוק.
תעדכי אם יש קבוצה באינסטגרם כי אני מתה להכיר עוד אריאנטורס ואנשים מעולם.
תעדכי אם יש קבוצה באינסטגרם כי אני מתה להכיר עוד אריאנטורס ואנשים מעולם.
באותו הנושא: