4 תשובות
העיר נתניה היא יפה ביופיה, העיר מחולקת חצי ערסים וחצי צרפתים.
יש כמה חלקים לנתניה בעצם, יש את עיר ימים שזאת שכונה ממש טובה יש שם את הקניון הכי טוב בעיר ובכללי שכונה חדשה וטובה.
יש את קריית השרון שזאת יותר שכונה למשפחות חדשות, שכונה טובה מתאימה לילדים.
ויש את מרכז העיר שיש שם כמה שכונות עם המון ערסים, צרפתים או דתיים לא כיף לגור שם חח, ויש עוד כמה שכונות כמו ותיקים ועוד עדיף לך לבדוק את זה.
שואל השאלה:
תודה על העניין של הצרפתים :)
אנחנו בדיוק מהרשימה חח..
אנונימית
חחגם אני צרפתייה מנתניה . אממ יש שכונת רמת אפריים בעיקר דתיים ובתים פרטיים יש את דורה ויש עיר ימים יחסית חדש יש אגמים גם חדש נראה מקום עם אווירה טובה ויש במרכז העיר אני כל חיי מאוד הסדתרתי במרכז העיר יש את התחנה מרכזית ומלא חנויות ויש את הקניון עופר דיי קטן אבל נחמד ויש את ים סירונית מאוד נחמד שם ויש עוד אני לא ממש יודעת הרבה עליו