5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת..
זה ממש מעצבןן
למה זה לא נותן לך דפאק
נתתי לעצמי מינוס תנו לי עוד
כן כי אייפון זה גרוע
אולי את צריכה לחבר כרטיס אשראי לאפלטיידי
באותו הנושא: