9 תשובות
כן זאת סדרה טובה
פחות אהבתי...תנסי
כן ממליצה
כן!!
אני אוהבת את אחותו של הילדון
אני אוהבת את אחותו של הילדון
התחלתי היה מעניין הפסקתי בסוף עונה 1 לדעתי משעמם
כן סדרה טובה
מ ש ע מ ם
כןן