7 תשובות
כלביםם

לחתולים יש עניים מפחידות כאלה שעושות לי צמרמורת..
וכלבים הם כל כך חמודיםם
שואל השאלה:
למה ככה
כלבים, הם פשוט חיה של האדם, הם נאמנים להם ויכולים להחזיר אהבה.
ברור שיש גם חתולים שיודעים להראות אהבה פשוט לי לא יצא להיתקל בכאלה
חתולים.
חתולים יותר רגועים, הם יותר נעימים, הם עושים מיאו, מיאו יותר חמוד מהב, יש להם כפות רגליים חמודות ככ ורכות אני לא יכולהה, וגם חתולים כאלו חמים כמו כרית ודי זה ככ חמוד.
עריכה: חתולים גם יותר כיף לחבק ואפשר גם ממש להרים אותם, הם יותר קומפקטים גם! והם שמנים כאלו זה מושלם.
זהו, פרקתי.
המשך יום נעים לכולם הלכתי להציק לחתולה שלי.
חתולים יש לי 2 בבית
חתולים הם פשוט מקסימים
יש לי גם חתולה וגם כלבה אבל אני מעדיפה הרבה יותר חתולים
הרבה אומרים שכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם אבל גם חתולים הם כאלה...
_33