9 תשובות
שמע אחי אני עברתי טסט תשיעי, וגם אותי הכשילו על הקטנות האלה, תחושה מסריחה אבל אל תעצור, תמשיך לנסות עד שתצליח, כי זה כל כך שווה את זה בסוף
אנונימי
עברתי טסט רביעי, הכשילו אותי על פאק*נג פס עצירה ברמזור וזה לא שלא עברתי אותו פשוט הגלגל קצת *ממש קצת* עליה עליו
שמע איזה מערכת של כסף זה, אני עברתי רק בגלל שהטסטר היה לי אותו כבר פעמיים אותו טסטר ואמרתי למורה שלי שאני רוצה להחליף טסטר והוא שמע את זה קיצר דפק לי מונולוג שהם מכשילים רק על דברים הכרחיים, בטסט עצמו נהגתי סבבה אבל בטסטים הקודמים נהגתי הרבה יותר טוב וגם לא הייתה חנייה, הייתי בטוחה שנכשלתי ואז קיבלתי הודעה שעברתי
כולנו מרגישים את התחושת תסכול הזאת אבל תזכור שגם הזמן שלך יגיע וזה לא יכול להימשך לנצח, ולגבי החברים אם הם יורדים עליך בגלל זה אז ש**זדיינו
הטסטים לא באמת מראים את רמת הנהיגה שלך
קיצר יאללה חפרתי אז אמן שתיפול על טסטר חמוד פעם הבאה
שמע איזה מערכת של כסף זה, אני עברתי רק בגלל שהטסטר היה לי אותו כבר פעמיים אותו טסטר ואמרתי למורה שלי שאני רוצה להחליף טסטר והוא שמע את זה קיצר דפק לי מונולוג שהם מכשילים רק על דברים הכרחיים, בטסט עצמו נהגתי סבבה אבל בטסטים הקודמים נהגתי הרבה יותר טוב וגם לא הייתה חנייה, הייתי בטוחה שנכשלתי ואז קיבלתי הודעה שעברתי
כולנו מרגישים את התחושת תסכול הזאת אבל תזכור שגם הזמן שלך יגיע וזה לא יכול להימשך לנצח, ולגבי החברים אם הם יורדים עליך בגלל זה אז ש**זדיינו
הטסטים לא באמת מראים את רמת הנהיגה שלך
קיצר יאללה חפרתי אז אמן שתיפול על טסטר חמוד פעם הבאה
שואל השאלה:
את לא חפרת ביכלל ואני ממש מעריך את זה שענית
את לא חפרת ביכלל ואני ממש מעריך את זה שענית
שואל השאלה:
אני כרגע בכיתה יא ואת הטסט הראשון עשיתי בגיל 17 זה יצא בעיכוב ביגלל הקורונה וכל זה וכל כך תיכננתי להיות בחופש הגדול בין כיתה יא ל יב בלי מלווה ביכלל לא יום ולא לילה ועכשיו אפילו מלווה יום לא יספיק לי להגמר וילדים בשכבה שעוד לא היה להם 17 עוברים טסט ראשון כיאלו כלום
אני כרגע בכיתה יא ואת הטסט הראשון עשיתי בגיל 17 זה יצא בעיכוב ביגלל הקורונה וכל זה וכל כך תיכננתי להיות בחופש הגדול בין כיתה יא ל יב בלי מלווה ביכלל לא יום ולא לילה ועכשיו אפילו מלווה יום לא יספיק לי להגמר וילדים בשכבה שעוד לא היה להם 17 עוברים טסט ראשון כיאלו כלום
שואל השאלה:
ועכשיו אני 17 וחצי ועדיין בלי הרישיון מבאס ממש בחיים לא הייתה לי תקופה בחיים שגרמה לי כלכך לדיכאון ולמצב שאני נמצא בו עכשיו
ועכשיו אני 17 וחצי ועדיין בלי הרישיון מבאס ממש בחיים לא הייתה לי תקופה בחיים שגרמה לי כלכך לדיכאון ולמצב שאני נמצא בו עכשיו
לגמרי מסכימה איתך וכל התקופה של הטסטים גרמה לי גם לעשות דברים שהם לא הכי סבבה, ושמתי ז על הכל וזאת הייתה התקופה שבכיתי בה הכי הרבה אבלל זה עובר מתישהו
אז נכון בחופש בין יא ליב תהיה בלי מלווה אבל לפחות בגיל 19 וחצי כבר לא תהיה נהג חדש, יש כאלה שעושים רישיון רק לקראת גיל 20-21 אז הכל טוב, העולם לא יקרוס אם תעשה רישיון גם לקראת גיל 18 (מאחלת לך שלא אבל הבנת)
אגב אני בעיקרון ביב ועשיתי רישיון לפני שלושה חודשים, ונכון הייתי שמחה מאוד מאוד מאוד לעבור טסט ראשון אבל אני שמחה על זה שיש לי רישיון בלי לחשוב על מספר הטסטים
וקח עוד טיפ, כשאתה ניגש לטסט אל תחשוב איזה מספר טסט זה ואיזה מספר יהיה הבא ומה החברים יגידו וכל השיט הכלכך לא חשוב הזה, תתרכז בלנהוג כמו שאתה נוהג בשיעורים וזה שלך
אז נכון בחופש בין יא ליב תהיה בלי מלווה אבל לפחות בגיל 19 וחצי כבר לא תהיה נהג חדש, יש כאלה שעושים רישיון רק לקראת גיל 20-21 אז הכל טוב, העולם לא יקרוס אם תעשה רישיון גם לקראת גיל 18 (מאחלת לך שלא אבל הבנת)
אגב אני בעיקרון ביב ועשיתי רישיון לפני שלושה חודשים, ונכון הייתי שמחה מאוד מאוד מאוד לעבור טסט ראשון אבל אני שמחה על זה שיש לי רישיון בלי לחשוב על מספר הטסטים
וקח עוד טיפ, כשאתה ניגש לטסט אל תחשוב איזה מספר טסט זה ואיזה מספר יהיה הבא ומה החברים יגידו וכל השיט הכלכך לא חשוב הזה, תתרכז בלנהוג כמו שאתה נוהג בשיעורים וזה שלך
שואל השאלה:
כן צודקת כלכך תיכננתי לסיים עם זה לפני כל הבגרויות ולהוריד את זה מהראש כבר ועכשיו אני צריך לחכות אחרי פסח ולעשות בשיא של הלחץ של הבגרויות והמבחנים
כן צודקת כלכך תיכננתי לסיים עם זה לפני כל הבגרויות ולהוריד את זה מהראש כבר ועכשיו אני צריך לחכות אחרי פסח ולעשות בשיא של הלחץ של הבגרויות והמבחנים
שואל השאלה:
יש פה עוד אנשים שיש להם סיפור דומה לשלי?
יש פה עוד אנשים שיש להם סיפור דומה לשלי?
שואל השאלה:
כן אחי אתה לא מבין אני באמת יודע לנהוג וגם המורה שלי אומר ואני לא אומר את זה ופעם ראשונה נפלתי על חנייה שעליתי קצת על המדרכה והוא הכשיל אותי על זה פעם שנייה חתך אותי אופנוע שבאתי לעבור נתיב אז הטסטר בא לגעת לי בהגה ואמר לי מה אתה לא רואה אבל בלמתי והכל היה בסדר ובכל זאת הוא רשם לי נכשל מעבר נתיב בלי הסתכלות במראות ובשלישי על מה שכתבתי ובאמת חברים שלי יורדים עליי כמה זמן מתי אתה מוציא כבר וזה מלא כבר עקפו אותי וכמעט נגמר להם המלווה וכל זה ואני שבוז מזה אכושרמוטה עכשיו הטסט הרביעי יהיה בסוף חודש רביעי שזה מעל חודש וחצי כלכך רציתי כבר לסיים עם זה
כן אחי אתה לא מבין אני באמת יודע לנהוג וגם המורה שלי אומר ואני לא אומר את זה ופעם ראשונה נפלתי על חנייה שעליתי קצת על המדרכה והוא הכשיל אותי על זה פעם שנייה חתך אותי אופנוע שבאתי לעבור נתיב אז הטסטר בא לגעת לי בהגה ואמר לי מה אתה לא רואה אבל בלמתי והכל היה בסדר ובכל זאת הוא רשם לי נכשל מעבר נתיב בלי הסתכלות במראות ובשלישי על מה שכתבתי ובאמת חברים שלי יורדים עליי כמה זמן מתי אתה מוציא כבר וזה מלא כבר עקפו אותי וכמעט נגמר להם המלווה וכל זה ואני שבוז מזה אכושרמוטה עכשיו הטסט הרביעי יהיה בסוף חודש רביעי שזה מעל חודש וחצי כלכך רציתי כבר לסיים עם זה