3 תשובות
בדיוק עכשיו אני שם חחח..
את האמת לא כזה מפוצץ דיי סבבה
אנונימית
אם את שם למה את פה?
באים לפה כשמשעמם, לא כשאת בגרנד קניון
אנונימי
לול פשוט חברה שלי נכנסה למדוד משהו אז נכנסתי לכמה דקות לסטיפס
אנונימית