7 תשובות
אז תספרי לה
שואל השאלה:
למה לספר?
למה לספר?
מה הסיבה הנכונה?
אנונימי
.
אה אוי
שאת בוכה?
שאת בוכה?
שואל השאלה:
כן..
כן..
לפעמים אנשים לא יקלטו לבד את הסיטואציה ובגלל זה אני חושבת שכדאי לך לשתף אותה ולספר לה. בטוחה שהיא תדאג ותעזור לך:)
באותו הנושא: