4 תשובות
זה לא נורא אני עושה את זה הרבה פעמים והכל בסדר זה רק שהעין יכולה להתייבש אצלי זה אף פעם לא קרה
זה בסדר. היו פעמים שהייתי עם עדשות יומיים ברצף. זה שרף לי קצת אחרי יום אבל לא קורה כלום
לא כזה נורא, שימי טיפות לחות אחר כך אם העדשה מציקה.
כן
באותו הנושא: