9 תשובות
לדעתי שתיהן עם קול מאוד מאוד מיוחד אני אישית חושבת שנינט מיוחדת יותר :)
שירי לפי דעתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם חושבת ששתיהן שרות ממש יפה אבל נינט יותר ויש לה קול ייחודי יותר וגם היא יפה יותר לדעתי
לא יודעת להסביר יש בה משהו מהפנט כזה שגורם לך לרצות לראות ולשמוע אותה היא ממש יפה ומוכשרת
שתיהן אבל בנינט יש משהו אחר לדעתי
אנונימית
אני מעדיף את השירים של נינט ואת עצמה כבן אדם אבל לשירי יש קול יותר יפה
לדעתי שירי שרה יותר יפה, יש לה קול מלאכי.
נינט גם מאוד ייחודית וכשרונית
אבל אני יותר אוהבת את שירי

למרות שלא נראה לי שזו השוואה נכונה, אולי פעם, היום הן בכיוונים שונים לגמרי.
kira kosarin הכי טובה :)
אנונימית
שואל השאלה:
hummingbird כן בתכלס אני יודעת שאין ממש מה להשוות כל אחת והאישיות והסגנון שלה
אבל שאלתי את זה כי בדיוק ראיתי שהן הולכות לשפוט ביחד וכיאלו ההשוואה תמיד תגיע שזה נוגע לשתיהן רבל לא דווקא בקטע רע
סתם רציתי לראות את מי אנשים יותר אוהבים או מתחברים או דווקא לשתיהן
אבל אני רואה לרוב שאנשים מתחברים קצת יותר או לנינט או לשירי ואני מאלה שמתחברים יותר לנינט
אין לי מושג אפילו למה זה מכלול של הכל
גם לנינט יש יכולת לשיר הרבה סגנונות בצורה טובה יש לה גם קול גבוה וגם קול נמוך והכישרון שלה פשוט מרשים אותי כל פעם מחדש
אבל גם שירי מוכשרת
אנונימית
פעם אהבתי יותר את נינט גם, בכללי אני יותר מתחברת לסגנון שלה. אני אוהבת רוק.
פשוט יש שירים שהיא הוציאה שלא ממש התחברתי (למשל השיר האחרון שלה, נשמע כמו שיר מסיבות).

אולי זה גם קשור לזה ששירי היא מיינסטרים, והיא בין המיינסטרים היחידים שאני אוהבת בארץ אז אוטומטית היא קצת יותר בליבי.

סהכ שתיהן מדהימות
הולכת לראות את העונה רק בגללן
שואל השאלה:
לא בטוחה האמת אם שמעתי את השיר האחרון שלה
אני לא מכירה את כל השירים שלה או של שירי
מתי נינט הוציאה את האחרון?

שירי באמת מיינסטרים אבל עדין נינט נכנסה לי יותר ללב חחח

ולסיכום ואו כל כך אני הולכת לראות את העונה רק בגללן
ששמעתי שנינט מצטרפת הייתי מאושרת שאני אראה אותה על המסך סוף סוף
והשילוב עם שירי בכלל מושלם, וגם אסי ורותם
זאת תהיה עונה מדהימה חחח
אנונימית