5 תשובות
כן זה טבעי לגמרי אם אחרי המחזור עדיין יש לך כאבים תפני לרופא
כן
לפני מחזור הגיוני שיהיו לך כאבי בטן או שיצאו פצעונים ודברים כאלה..
שואל השאלה:
אישה משעממת^
כמה זמן אחרי המחזור?
כן זה הגיוני וטבעי
שואל השאלה:
דרך אגב עדיין לא קיבלתי מחזור ועדיין יש לי כאבי כאילו זה לא רק בבטן התחתונה אבל זה בעיקר בבטן התחתונה וזה כמו כאבי מחזור זה בא והולך