5 תשובות
שואל השאלה:
אוי ואבוי^
אוי ואבוי^
אנונימית
הן לא אנטישמיות
וגם לא זאין^
וגם לא זאין^
מאמינים בדו קיום תכנית זה בולשיט והם מאמינות במדינה לא קיימת
בלה שונאת את ישראל בטענה שלקחנו לה אבל היא חיה בסרט גיגי גם פחות אוןהבת את ישראל הם מכבדות יהודים אבל שונאות את ישראל
גיגי אמרה כמה פעמים שהיא לא שונאת את ישראל ולא שונאת אף אחד, היא אמרה שהיא מאמינה בדו קיום וזהו
באותו הנושא: