9 תשובות
אבל המהות של האתר הוא לא צחוק אלא עזרה לאחר. אז אם את רוצה את זה. כנראה זה לא בשבילך האתר.
שואל השאלה:
עוזר לי גם לצחוק למה זה או אתר של צחוק או אתר של עזרה אפשר גם וגם לא צריך רק או או ולא צריך לענות ככה כי זה לא רק אני אני בטוחה שיש פה עוד מלא אנשים שחושבים את אותו הדבר וזה מכניס קצת כיף לא צריך להיות תמיד רציניים
עוזר לי גם לצחוק למה זה או אתר של צחוק או אתר של עזרה אפשר גם וגם לא צריך רק או או ולא צריך לענות ככה כי זה לא רק אני אני בטוחה שיש פה עוד מלא אנשים שחושבים את אותו הדבר וזה מכניס קצת כיף לא צריך להיות תמיד רציניים
זה גם וגם. יש לך את החברים לעט לצחוקים. פה בשאלות זה רציני.
אני גם לא מבינה, מחקו לי שאלה שאמרתי איך עובר עליכם השבוע ואנשים ממש פרקו מה עבר עליהם וכל אחד עזר לשני. מחקו לי עוד שאלה שהיה כתוב בה תנו לי סרטים כמו קלולס וmean girls
שואל השאלה:
אבל גם אי אפשר לעשות פה קבוצות ואנחנו רוצים לדבר כמה ולצחוק לא כיף רק אחד על אחד
אבל גם אי אפשר לעשות פה קבוצות ואנחנו רוצים לדבר כמה ולצחוק לא כיף רק אחד על אחד
שואל השאלה:
נכון גם כששואלים איך אתם מרגישים זאת שאלה רצינית וזה עוזר לאנשים אבל בכל זאת רוב הפעמים מוחקים אותה
נכון גם כששואלים איך אתם מרגישים זאת שאלה רצינית וזה עוזר לאנשים אבל בכל זאת רוב הפעמים מוחקים אותה
מהות האתר היא לעזור לאנשים ולא לצחוק. לצחוק אתה יכול בחברים לעט. כאן לא!
מסכימה איתך לגמרי
כןן גם לי אתמול מחקו שאלה סתם באמת לא הייתה ספאם והייתה לה מהות נו באמת
רוב הנאמנים פשוט נודניקים (לא מכלילה!!)
רוב הנאמנים פשוט נודניקים (לא מכלילה!!)
אנונימית