5 תשובות
אפשר ללכת לפנימיה או לאימוץ אהה רגע את בת 22? אם כן, את יכולה לעבוד ולהרוויח כסף ולקנות מזה דירה קטנה
שואל השאלה:
אין לי חברים ואני כבר לא לומדת...
אין לי חברים ואני כבר לא לומדת...
יש אנשים שמשכירים חדר. את גרה בבית עם משפחה או עם כמ אנשעם אבל את משלמת רק על החדר שלך. תנסי למצוא כאלה.
יאללה פנימייה
תחשבי טוב אם את רוצה לעזוב. אם את רואה שהיתרונות בלעזוב גוברות על החסרונות תנסי להישאר אצל משפחה או אולי יש חברות שיארחו אותך. או שתכנסי לדירת שותפים.
באותו הנושא: