9 תשובות
שואל השאלה:
אופציה 2
אנונימי
שואל השאלה:
הכפת לי
אנונימי
שואל השאלה:
זה מסקרן אותי
מה הכפת לך שאני שואלת
אנונימי
הצבע שלי הוא הכי יפה
חום כהה אבל שניהם יפים פשוט חום כהה יותר נעים לעין כזה
על מה המינוסים?? בן אדם לא יכול לאהוב את עצמו?
לדעתי תעשי בשיער מה שאת אוהבת לא מה שאחרים אוהבים...
שואל השאלה:
לא עושה שום דבר בשיער
פשוט מעיין אותי מה מעדיפים יותר
אנונימי
2 ואני חושב רוב הבנים יעדיפו 2
אם יש לך תאפשרות תעשי :)
אנונימי
אני מעדיף את הראשון