4 תשובות
ילדים מטומטמים מהטיקטוק
זה לא מטומטם, נמאס לו שקראו לו טראנסופוב על זה שהוא מרגיש פחות בנוח לצאת עם טראנסים (שזה בסדר דרך אגב גם ידידה טראנסית שלי אמרה שזה מובן שלחלק זה יהיה פחות נוח) אז הוא אמר, "היום ממציאים מיניות הגדרה ודגל לכל דבר (יש אפילו דגל להומואים עם הרבה שיער), אז חמה שךא אעשה את זה גם?" מה שנקרא אל תאשימו את השחקן, תאשימו את המשחק.
אומנם זה היה בצורה הומורסיטית, אבל יש נכונות במה שהוא אומר...
אני אענה בצורה שהשאלה נשאלת,
מי לעזאזל המציא את המושג הומו??
זה כזה מפגר איזה משועמם הבן אדם הזה, הוא עד כדי כך משועמם בשביל להמציא שם למישהו שלא נמשך לנשים והוא עוד קורא לזה "הומוסקסואל" כאילו זה השלב הבא בהתפתחות האבולוציונית.
אם את מכבדת חלק תכבדי את כולם, אם את לא מכבדת את כולם תיהיי גזענית הומופובית עד הסוף, את לא יכולה לבחור שרק לחלק מהאנשים יהיה זכות להגדיר את עצמם
שואל השאלה:
אדון חליל^
אני לא הומופובית ולא גזענית, אני בעצמי חלק מהקהילה ויש לי חברות שהן גם חלק מהקהילה ויש לי גם חברות כהות, אם הייתי הומופובית וגזענית הייתי חברה של בנות מהקהילה הגאה ושל בנות כהות?
והפרח הוא בטעות-_-