11 תשובות
"אני מתגעגעת אליך..."
דאמ כמות הפעמים שכתבתי וכמעט לחצתי על שלח...
אבל היי אני מזל אריה, אני לא זאת שרודפת אחרי אלו שהולכים. איך התמונה שראיתי פה פעם אצל מישהי.
"מקליד/ה אבל האגו מוחק".
יאפ אני יכולה להתחבר לזה.
דאמ כמות הפעמים שכתבתי וכמעט לחצתי על שלח...
אבל היי אני מזל אריה, אני לא זאת שרודפת אחרי אלו שהולכים. איך התמונה שראיתי פה פעם אצל מישהי.
"מקליד/ה אבל האגו מוחק".
יאפ אני יכולה להתחבר לזה.
"היי, אתה ממש מוצא חן בעיניי ואשמח לדבר איתך יותר."
ואני מתכננת לומר לו את זה לפני שדרכינו יפרדו.
(אבל לפני זה אני עוד זוממת מגוון מזימות כדי להתקרב אליו באופן אורגני יותר כדי שהוא לא יוטרד ממני.)
ואני מתכננת לומר לו את זה לפני שדרכינו יפרדו.
(אבל לפני זה אני עוד זוממת מגוון מזימות כדי להתקרב אליו באופן אורגני יותר כדי שהוא לא יוטרד ממני.)
היי אבא אני אוהבת אותך
אנונימית
הלוואי והיה לי אומץ לשלוח לאנשים שאני מכירה את ההודעה הזאת
אני נמשכת לנשים ולא גברים (זאת ההודעה למי שלא בין)
חלום חיי להגיד את זה למישהו כבר אבל שאני מכירה מקרוב כמו משפחה וחברים טובים
אני נמשכת לנשים ולא גברים (זאת ההודעה למי שלא בין)
חלום חיי להגיד את זה למישהו כבר אבל שאני מכירה מקרוב כמו משפחה וחברים טובים
אני שונאת אותך, הבטחת שלא תפגע ופגעת, הבטחת שלא תעזוב ועזבת, הלוואי ולא היינו נפגשים בכלל. זה לא היה שווה את זה אם כל מה שיצא מזה זה להיות זרים שוב, אבל עם זכרונות. פשוט שברת לי את הלב לחתיכות, ריסקת לי אותו לחתיכות.
אנונימית
משהו שרציתי להגיד אבל לא הייתי מסוגל להגיד אותו
סליחה אבא
סליחה אבא
נמאס לי ממך אני שונאת אותך ונמאס לי שאתה מתנהג אליי כאילו אני הזבל החילופי שלך !! (ואם אתה רואה אתזה תדע שאני יודעת שיש לך סטיפס ושאתה מסתכל על השאלות המוזרות שלי ומרכל עלזה עם החברים שלך )
אנונימית
אני ממש ממש אוהבת אותך וחבל שאת לא רואה את זה
אני אוהבת אותך, אתה גורם לי לאושר אינסופי.
אתה הדבר הכי לא צפוי שקרה לי אבל בדיוק מה שהייתי צריכה.
מקווה שתישאר פה לנצח.
אתה הדבר הכי לא צפוי שקרה לי אבל בדיוק מה שהייתי צריכה.
מקווה שתישאר פה לנצח.
אנונימית
אני רוצה רק אותך
היי זאת אני ... אני יודעת שלא דיברנו הרבה זמן אבל בזמן האחרון אני חושבת עלייך הרבה מה קורה איתך אם אתה עדיין מאוהב בי ועוד אגב אם אתה זוכר פעם אחת אתה שאלת אותי אם אני אוהבת אותך ושיחקתי אותה לא שומעת אני שמעתי פשוט לא הייתה לי תשובה אז מה איתך היום ?
באותו הנושא: