10 תשובות
אני חושבת שכן
יכול להיות. הרי זה לא שהייתה כאן חריגה קטנה, כתבת כמעט פי 2 ממה שהוא ביקש.
בכל מקרה, כדאי לנסות לתמצת ולשאול אותו אישית כדי לקבל תשובה כמה שיותר מדויקת.
בכל מקרה, כדאי לנסות לתמצת ולשאול אותו אישית כדי לקבל תשובה כמה שיותר מדויקת.
שואל השאלה:
הכתיבה ממש טובה בעיניי אבל עברתי את כמות השורות שהוא ביקש פשוט
הכתיבה ממש טובה בעיניי אבל עברתי את כמות השורות שהוא ביקש פשוט
אנונימי
אם זה עבודת הגשה תשאל ותסביר מה שאמרת,מקסימום תנסה לקצר
שואל השאלה:
אני מנסה כמה שיותר לתמצת
תודה :)
אני מנסה כמה שיותר לתמצת
תודה :)
אנונימי
לא
ברור
לדעתי כן
על זה שהוספת? לא, אבל קח בחשבון שיש סיכון גבוה יותר לטעויות בהרבה כי אתה כותב יותר מהנדרש מה שיגרום להתפזרות והתנתקות מהנושא
הכל אבוד
באותו הנושא: