10 תשובות
אני חושבת שכן
יכול להיות. הרי זה לא שהייתה כאן חריגה קטנה, כתבת כמעט פי 2 ממה שהוא ביקש.

בכל מקרה, כדאי לנסות לתמצת ולשאול אותו אישית כדי לקבל תשובה כמה שיותר מדויקת.
שואל השאלה:
הכתיבה ממש טובה בעיניי אבל עברתי את כמות השורות שהוא ביקש פשוט
אנונימי
אם זה עבודת הגשה תשאל ותסביר מה שאמרת,מקסימום תנסה לקצר
שואל השאלה:
אני מנסה כמה שיותר לתמצת
תודה :)
אנונימי
ברור
על זה שהוספת? לא, אבל קח בחשבון שיש סיכון גבוה יותר לטעויות בהרבה כי אתה כותב יותר מהנדרש מה שיגרום להתפזרות והתנתקות מהנושא
הכל אבוד