5 תשובות
אין דבר כזה יותר מידי בשר אם טעים לך תתפרע
לדעתי גם מיותר
או פסטרמה או נקניקיה
אבל אם זה נגיד שני סוגים של פסטרמה אז בסדר
או פסטרמה או נקניקיה
אבל אם זה נגיד שני סוגים של פסטרמה אז בסדר
שואל השאלה:
לא אמרתי שיותר מדי שאלתי אם זה בסדר יעני ותודה
לא אמרתי שיותר מדי שאלתי אם זה בסדר יעני ותודה
אמא לא מרשה לי לאכול פסטרמה :(
מיותר, עדיף רק פסטרמה