7 תשובות
טלוויזיה
אם את לא עייפה תישארי ערה
לישון, תשמרי על השעון הביולוגי שלך, לא שזה אומר לך הרבה חח
לישון
אז תגמרי ככה אל תצאי מהמיטה ונסי לישון קצת לדעתי אחרת היום יהפוך ללילה והלילה ליום
טלוויזיה ומחר לנסות לשרוד עם קפה