5 תשובות
1. אחת המטרות של בדיקה גנטית הינה לקבוע ממצאים בדבר קשרי משפחה; הדנ"א היא שרשרת ענקית של המידע התורשתי על מנת לבנות את היצור החי. עקב כך, כאשר עושים בדיקת דנ"א ניתן להשוות את התכונות (אבני בניין שונות שנקראות באותיות a c t g שהן אבני הבניין של הdna) אותם ירש הילד לאלה של האב ולגלות האם הוא אכן האבא או לחילופין למצוא אב ביולוגי.
שואל השאלה:
תודהה אפשר בבקשה עזרה גם בשאלה שנייה?
תודהה אפשר בבקשה עזרה גם בשאלה שנייה?
אנונימית
2. מחלה גנטית הינה מחלה שעוברת בתורשה מההורים לילד עוברת בdna. כאשר עושים בדיקה גנטית, ניתן להבחין במוטציות (פגם גנטי ברצף הדנ"א) או המשכיות למחלות נפוצות במשפחה.
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
בכיף :)
באותו הנושא: