הגיוני שאני מרגישה *אני* כשאני שיכורה? טיפה שיכורה לא עכשיו...
כשאני שותה אני מרגישה טוב עם עצמי, עם ביטחון, סוף סוף אומרת מה שעולה לי לראש ולא חושבת מה חושבים עליי, מצליחה להראות רגשות, אני אדם טוב יותר, אני אוהבת את עצמי ככה. זה כאילו האופי שאני מנזה לראות ומנסה להוציא אבל פשוט חא יכולה מביישנות.. איך לאמץ את האופי הזה?