התחברות
הרשמה
אנחנו הולכים לבית ספר והמחנכת שלי לא מחוסנת זה בסדר נכון?
9 במרץ 2021, 22:49
חופש
3 תשובות
בסדר רק להיזהר
t
the.queen
כן
p
pardon
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
באותו הנושא:
למה אנחנו הולכים לבית ספר?
יש לי בן זוג 3 שנים, לכבוד היום הולדת שלו אנחנו הולכים לבית מלון לשלושה לילות.
103 חולי קורונה בישראל ואנחנו עדיין הולכים לבית ספר, יש הסבר?
בימינו, אנחנו הולכים לפי בית הלל או לפי בית שמאי?
תענו לי בעובדות - אנחנו הולכים להיות כולנו בהסגר בבית?
אנחנו הולכים ללמוד בזום או כל יום הולכים לבית ספר?
אתם מחוברים למחנכת שלכם ברמה שאתם מספרים מה הולך בבית ובחיים האישיים?
אני לא באתי היום לבית הספר והמחנכת שלי ממש חופרת לי..
מה אנחנו הילדים הולכים לעשות עכשיו בבית חודש שלםם??
נראה הגיוני שיש 6000 חולים ביום ואנחנו עדיין הולכים לבית ספר.?
אנחנו לא לומדים ויש חזרות לריקוד והמחנכת שלי לא באה לא לבוא היום?