5 תשובות
ברור , למה שזה לא יהיה בסדר ?
אין לה חיי חברה אחרים שלא קשורים אליך?
אין לה חיי חברה אחרים שלא קשורים אליך?
אממ.. לא הכי.. כאילו אולי היא רוצה גם איתה.. אבל זה יותר זמן ממך ויותר פעמים.. אז זה כבר מעליב
כן ברור
למה שזה לא יהיה בסדר?אני החברה היחידה שצריכה להיות לה?ברור שיש לה חיי חברה אני לא אמורה להתערב בחברות אחרות שתהנה איתן ותהנה איתי
היא לא שייכת לך את יודעת
באותו הנושא: