9 תשובות
פחות טעים לדעתי אבל זה בסדר
כן!!!
לא כזה טעים
לא.. זה לא אותו דבר חחח
שואל השאלה:
אני חולה ואין לי דבש דמנ
אנונימית
תשתי רק תה אז..

תרגישי טוב
נראלי שכן
רפואה שלמה
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
כן אבל תלוי אני פחות אוהבת את הטעם