11 תשובות
נראה סבבה
לפי דעתי זה ממש יפה
אבל החלטה שלך אם זה כזה מפריע לכי לטורקיה
אבל לפי דעתי אין צורך...
הייתי מתה לאף כזה יש לי אף ענק!!! רציני
מה את רצינית
האף שלך מושלם
דבר ראשון זה מהמם לדעתי! את תתרגלי לזה בסוף וזה לא התוצאה הסופית בדרכ לוקח שנה עד התוצאה
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי לפני שלושה חודשים
הוא ממש יפה ועזבי את זה שהוא יפה. הוא פשוט מתאים לפנים שלך
הוא באמת יפה את צריכה פשוט להתרגל אליו
אנונימית
אה זה רק שלושה חודשים
התוצאה הסופית היא רק אחרי שנה אם אני לא טועה
לדעתי יצא ממש יפה אבל חכי לתוצאה הסופית לא תאהבי אז תתקני אותו איך שתרצי
אני גם עושה עוד מעט ויש לי גם את הפחד הזה אבל שלך מהמםם
לפניי כמה זמן עשית?
האף נראה יפה, לא רואה פה בעיה.