10 תשובות
אוקיי, לומדים שם כל מיני תופעות שקשורות לטבע שאפשר להסביר אותם על ידי נוסחאות, לדוגמא, למה גוף זז כמו שהוא זז ובמהירות הספציפית, מה הקשר בין כוח שאתה מפעיל על גוף לאיך שהוא ינוע, שימור אנרגיה ואיזה סוגי אנרגיה יש ואיך לבטא אותם, וכו'
טיפים: תביני מראש שפיזיקה לא שווה מתמטיקה. בפיזיקה, אמנם יש שימוש במתמטיקה, אבל לרוב הרבה יותר חשוב להבין את התאוריה. לדוגמא- על המסה הגדולה יותר; תמיד יפעל כוח שקול גדול יותר.
וכאשר יש חיכוך, חלק מהאנרגיה מתבזבזת על חום. לכן על כביש חלק המהירות של הרכב תהיה גבוהה יותר וההפך.
שואל השאלה:
סבבה תודהה
פיזיקה זה חקר של תופעות טבע עם שימוש בעיקר במתמטיקה
יש כמה נושאים לבגרות
יש מכניקה, שזה בעיקר חוקי ניוטון ותנועות של גופים
חשמל- זה על אלקטרונים מעגלים חשמליים וכל זה שדה מגנטי חשמלי
אופטיקה - על אור בעיקר, מראות שבירת אור
קרינה וחומר- גם דומה לאופטיקה אבל יותר מדברים על אור מבחינת גל ופוטון קרינה של האור ומה זה עושה לאלקטרונים
שואל השאלה:
קשה?
תלוי בך אם יש לך קליטה ומוטיבציה להבין את החומר.
המתמטיקה שם לא ברמה גבוהה ממש נגיד 4 יחידות מספיק כדי להבין את המתמטיקה שם, וזה בעיקר הבנה וקצת תרגול
שואל השאלה:
אני ממש אוהב פיזיקה למרות שבכיתה ט זה לא פיזיקה האמיתית, אני 5 יחל מתמטיקה
אני לא יודע מה למדתם, אבל אם אהבת אז למה לא
שואל השאלה:
בעיקרון אנרגיית גובה תנועה וחום למדנו משקל מסה דברים בסיסיים בטח שאין בבגרות
חוק שימור אנרגיה
חוק שימור האנרגיה יש