6 תשובות
השאלה היא מה ההתנגדות שלהם
אם זה מבחינה:
כלכלית
הם לא חושבים שאת אחראית מספיק
הם מפחדים מלכלוך בבית
או משהו אחר

אם תעני על זה אני יותר אוכל לעזור לך...
שואל השאלה:
תודה! אז הם דואגים מבחינית הטיולים איתן והלכלוך ונסיעות לחול בעיקרון
אנונימית
היי!
מבחינת טיולים: את יכולה להתחייב שאת תוציאי לטיולים או אם יש לך אחים או משהו אז להתחלק איתם ולעשות תורנות. אם תיקחי על זה אחריות, סיכוי גדול שהם יסכימו.
מבחינת לכלוך: אם הבעיה היא נשירת פרווה - פשוט צריך לסרק את הכלב כל יום. ואז חלק גדול מהפרווה ילך למסרק ולא לרהיטים. אם הבעיה זה צרכים בבית - אפשר לאמץ כלב בוגר מחונך לצרכים. בכלביות יש המון כאלו!
מבחינת נסיעות יש כמה אפשרויות:
1. להשאיר את הכלב בבית ויבואו להוציא אותו כמה פעמים ביום.
יתרונות: הכלב בסביבה הביתית.
חסרונות: הכלב נשאר לבד ועלול להרוס את הבית/לפתח חרדת נטישה.
2. להשאיר את הכלב בפנסיון (לא מדברת על פנסיון כזה של כלובים אלא על פנסיון ביתי).
יתרונות: הכלב יהיה במקום מקצועי עם גישה לוטרינר, הכלב ישחק עם כלבים נוספים.
חסרונות: הכלב לא בסביבה הביתית, לא כל הכלבים מסתדרים עם כלבים אחרים, וזה יקר.
3. להשאיר את הכלב אצל חברים/משפחה (זה מה שאני עושה).
יתרונות: זול, אמין, תקבלי תמונות, יחס חם לכלב.
חסרונות: הכלב לא בסביבה הביתית.
בהצלחה!!!!!!! אם יש לך עוד שאלות אני כאן :)
שואל השאלה:
קודם כל ממש תודה! קיבלת פרח והבעיה העיקרית היא הטיולים למרבית ת שאנחנו מתחייבים ומבטיחים אבל הם כאילו בטוחים שאחרי כמה חודשים לא יהיה לנו זמן ואנרגיה וזה בעצם אפול אליהם...
ועוד בעיה זה שכלב חיי בערך 15 שנה... שזה המון אז כבר כל אחד מהיילדים כזה לא יוכל להוציא אותו... חחח כן ההורים שלי קצת פסיכים
אנונימית
זה דווקא ממש הגיוני. בינתיים כדי להוכיח שאת אחראית מספיק את יכולה להציע להוציא כלבים של חברים/שכנים
זה אולי ישכנע אותם
שואל השאלה:
אוקיי בכל מקרה תודה ממש עזרת לי!
אנונימית