9 תשובות
שואל השאלה:
^^^ למה לא? אני רוצה לדעת אם אני בממוצע למה זה רע
אנונימית
שואל השאלה:
^^כןכן זה משהו כזה
אנונימית
כי הוא לא טוב כל כך והוא גורם גם לכאלה שהם לא בהשמנה לחשוב שהם בהשמנה.
אני לא ממש זוכרת איך קוראים לו אבל זה כנראה מה שכתבו לך למעלה.^^^
פשוט תרשמי מחשבון bmi
נכנסתי למחשבון ה-bmi באתר של כללית וזה לא נותן אפשרות להשתמש בזה

אתה יודע איך משתמשים בזה, אפשר הסבר כלשהו?
אנונימי
מחשבון bmi
את מתכוונת לbmi משהו כזה?
נעצתי כי באלי לדעת
אל. הוא לא טוב. פתאום כל אחת בהשמנה.