5 תשובות
אני ורוב האנשים שאני מכיר היו מעריכים אותך
בנוגע לאנשים בסביבה שלך אין לי מושג
כי צהל זה ארגון משחיר ולרוב צהובים זה רק חברה טריים יחסית שעדיין לא הבינו את המערכת

אם תצליחי להשאר עם המבט הזה על הצבא, כל הכבוד.
רק תיקון קטן, צהוב זה אומר לאהוב את צה"ל בלי קשר למדינה ופשוט אל תתייחסי תעשי מה שאת רוצה
שואל השאלה:
אני בקרבי כבר שנה מה הכוונה כשתתגייסי?
אנונימית
שתתגייסי תביני שאת לא תרצי להתקדם במערכת הזאת.
מערכת רקובה.