10 תשובות
תמיד טוב לשדרג אבל איך שאת מרגישה:)
כן היא יפה וגם את אני לא לסבית לא לידאוג
אני מכירה אותך (:
אנונימית
מאיפה את מכירה אותי?
מהבי"ס
אנונימית
קוראים לך מיכל?
לא ואני מעדיפה לא להגיד מי אני אבל אני איתך בשכבה
אנונימית
חח חחח סבבה את משקרת
שואל השאלה:
אני ישנה תמונת פרופיל ושם (:
אני ישנה תמונת פרופיל ושם (:
אנונימי
להגיד את השם משפחה שלך? אני לא משקרת
אנונימית
באותו הנושא: