7 תשובות
אם יש לך רוקט ליג בחינם אתה לא יכול..
ואם קנית אז אתה נכנס לפרטי עם מישהו וליד שאתה עושה אותו מנהל יש לך מקום לעשות invite to trade ואז אתה צריך שהוא יאשר את הטרייד
יש לי רוקט מ2016 אז אני לא צריך
שואל השאלה:
יש לי אקס בוקס והיה לי פעם game pass אז הורדתי את זה אני עדיין יכול ?
אני חושב שלא..
תנסה להזמין חבר לטרייד תראה אם זה עובד
כולה 15 שקל
כן נכון אבל אף אחד לא עומד לעשות את זה ^^
אפשר גם עם רוקטליג בחינם, פשוט צריך לקנות 500 קרדיטס לפני